Vasarinės padangos pasižymi geriausiomis eksploatacinėmis savybėmis, kai yra naudojamos esant aukštesnei negu 7 °C temperatūrai. Jos gaminamos iš kietesnės gumos negu žieminės, todėl puikiai tinka važiavimui sausa ir šlapia kelio danga, pasižymi geru sukibimu, mažiausiu pasipriešinimu, tyliu riedėjimu. Vasarinių padangų protektoriaus gylis turėtų būti bent 1,6 mm ar didesnis. Padangos su gilesniu raštu geriau pašalina vandenį nuo kelio, todėl geriau sukimba su šlapia kelio danga. Automobilį su kokybiškomis padangomis lengviau manevruoti, jis stabilesnis posūkiuose ar sudėtingose situacijose.
Vasaros orai ir kelio sąlygos nepateikia tokių didelių išbandymų mūsų automobiliui, dėl kurių reikėtų specialiai rinktis tik tam tikro tipo vasarines padangas. Tačiau yra keletas niuansų, kuriuos reikia įvertinti prieš jas įsigyjant. Svarbiausia pasirinkti tinkamo dydžio ir pločio padangas, kadangi netinkamos gali turėti neigiamą poveikį visam automobiliui. Tuo tarpu atitinkančios reikalavimus užtikrina geresnį automobilio stabilumą, turi įtakos vairuotojo ir keleivių saugumui, patogiam vairavimui, padeda sumažinti kuro sąnaudas. Jei įsigijote naudotą automobilį, naujas padangas reikėtų rinktis ne pagal esamų dydį ir plotį, bet pagal gamintojo pateiktus nurodymus, kadangi buvęs savininkas automobilį galėjo eksploatuoti su netinkamo dydžio padangomis.
Renkantis reikia atkreipti dėmesį į padangų pagaminimo metus, kadangi jos net ir nenaudojamos palaipsniui praranda geriausias savybes. Šiuo atveju visada geriau įsigyti žinomų prekės ženklų padangas, kadangi jų gamintojai į gumų mišinį deda specialių sudedamųjų medžiagų, kurios stabdo senėjimą. Brangesnės padangos dažniausiai išties pasižymi geresnėmis ypatybėmis, geriau sukimba su sausa ar šlapia kelio danga, yra ilgaamžiškesnės, su jomis mažiau juntami kelio nelygumai, duobės, dangos pasikeitimai. Prieš įsigyjant vasarines padangas taip pat aktualu apgalvoti savo vairavimo ypatumus. Jei dažniausiai važiuojama ramiai, tvarkingai, tuomet galima įsigyti padangas su mažesniu greičio indeksu. Mėgstantiems paspausti greičio pedalą, dažnai važinėjantiems magistraliniais keliais, verta pasirinkti didesnio greičio indekso padangas. Tai aktualu automobilio stabilumui užtikrinti. Be abejo, padangas reikia rinktis atsižvelgus į sąlygas, kuriomis bus naudojamos: važiavimui mieste, greitkeliuose ar dalyvavimui automobilių sporte, varžybose.
Pagal padangų raštą galima rinktis simetrinio, kryptinio, asimetrinio profilio vasarines padangas. Simetrinio profilio vasarinės padangos geriausiai sukimba su sausa kelio danga, tyliai rieda, yra stabilios posūkiuose, tačiau su šlapia kelio danga sukibimas tėra patenkinamas. Kryptinis profilis užtikrina kokybišką važiavimą lietingomis oro sąlygomis, kadangi puikiai išstumia vandenį iš padangų. Tačiau jos kelia didesnį triukšmą, dažnai dėl automobilio pakabos gedimų šios padangos nudyla nevienodai. Asimetrinio profilio padangos su kelio danga sukimba pilna plokštuma, todėl visada dyla tolygiai, yra puikiai valdomos posūkio metu, rieda itin tyliai. Tačiau lyjant jų sukibimas su kelio danga stipriai sumažėja.
Žiemines padangas į vasarines reikėtų pakeisti iki balandžio 10 d. Nors nėra draudžiama ir vasarą važinėti su žieminėmis, tačiau tai ne itin ekonomiškas sprendimas, nes tada žieminės padangos greičiau dyla, yra ne tokios tinkamos važinėti šlapia kelio danga, prastėja stabdymo ir sustojimo galimybės. Daug vairuotojų stengdamiesi sutaupyti ir išvengti padangų keitimo eilių, montavimo ir balansavimo kainų, įsigyja demisezonines padangas. Nors teoriškai jos ir tinkamos naudoti įvairiais metų laikais, tačiau jas eksploatuojant didėja eismo įvykių tikimybė, mažėja automobilio sukibimas su kelio danga tiek vasarą, tiek žiemą. O esant slidžiai kelio dangai automobilis gali tapti visiškai nevaldomas. Todėl prieš įsigyjant universalias padangas pagalvokite, ar norite taupyti savo ir keleivių saugumo sąskaita. Apie jas verta pagalvoti nebent tuo atveju, jei automobilį naudojate itin retai, kelis kartus per metus.